On the road again, nwe stek.

22 november 2013 - Koh Phangan, Thailand

hangmattieReceptionist, touroperator, eigenaar en kok.Vanmorgen in de stromende regen naar ons nieuwe verblijf gebracht, Ananda Wellness resort waar we de komende 11 dgn blijven, ivm met Yogacursus.

Ik ben gisteren nog vergeten te melden dat in heel ThongSala de stroom uitgevallen was, maar de mensen op de markt maakte het niets uit, de vorige keer had het 4 dgn geduurd eer er weer stroom was.... dus.... In ons Geusthouse was niets aan de hand, ik dacht dat ze een generatir hadden, maar de eigenaar begreep natuurlijk niets van wat ik vroeg, alleen dat ja inderdaad af en toe licht uit gaat....

Ook waar we nu zijn, hadden ze problemen gehad, er is net sinds een uur weer stroom, dus grote kans dat dit voorlopig laatste berichtje is, 4 december zijn we hier weer weg.

We weten het trouwens altijd wel uit te zoeken, de verblijfplaatsen, waar we tot vanmorgen zaten was ook een familie bedrijf, de eigenaar/ receptionist/ touroperator/ kok was nogal een forse man, die duidelijk engels van een Italiaan geleerd had ;) Hij moest 's ochtend wakker gemaakt worden door zijn personeel en kwam dan met alleen een handdoek omgewikkeld heel slaperig zn kamertje uit en ging voor ons aan de slag voor het ontbijt! Vanmorgen moest er 2 x geklopt worden, hij was weer in slaap gevallen :)

Maar nu dus een yogaretreat (met een fijn zwembadje, ook prima als het regent, net getest en voor als t zonnetje toch ooit nog komt, strand voor de deur)! Dus het kan zijn dat het even stil blijft vanaf onze kant, wees niet ongerust we zitten hier goed!

Namaste

1. Tanja:
    22 november 2013
    lekker liggen zonnen Mattie, veel plezier Mattie en Fried.
    groetjes: Sanne
  2. Mattie, Fried en Teun:
    22 november 2013
    Hai lieve Sanne, helaas valt er niet veel te zonnen, hhet blijft voorlopig nog regenen :( maar toch lekker hoor, zo'n hangMattie, grtjes daar, ook van Fried!
    xxx
  3. Remco:
    26 november 2013
    ziet er allemaal erg relaxt uit
  4. Veronique:
    30 november 2013
    Hai, ik ben weer bij hoor met de verhalen!! jij (Mattie' nog flink aaan de detox en yoga en Fried solidair??
    Tot snel!!!
    xxx
  5. Erwin Dijkerman:
    30 november 2013
    Hee, hoe gaat het met de yoga, herbal steamrooms, massages ed? ;-) Fried ook in volle overgave :-))