De (oude) draad weer opgepakt

23 februari 2014 - Haad Salad, Thailand

hey! regen!?Vandaag een lekkere luie zondag (na een luie zaterdag, vrijdag, donderdag, etc) Vanmorgen na onze inmiddels vaste routine: musli yoghurt fruitontbijt naar t stadje, cappuccino, tanken en daarna hebben we de rest vd ochtend op een (bewolkt) strand in het noorden, Ko Ma beach doorgebracht en gesnorkeld, vervolgens tijd om te lunchen in een plaatsje wat verderop; Chaloklum.

Afgelopen nacht zouden we facetimecontact met vrienden hebben, maar we hebben ons verslapen ;) heerlijk liggen knorren door alle tel oproepen, gecko's en schreeuwvogels heen! Vanmorgen toch nog even contact, helaas slechte verbinding :( Kan ook komen doordat er iemand doorheen aan t snurken was, ik zeg niet wie, maar begint met F........  kan deze keer niet komen doordat de eigenaren vh resort, Frans nagesynchroniseerde detectivesseries (wow, goede voor Wordfeut!) aan het downloaden zijn, want ze sliepen nog (of het stond nog aan....)

Afijn, dat contact met vrienden missen we wel erg, gelukkig komt er gewoon af en toe gewoon iemand over uit Nederland ;) en hebben we meteen in ons ritme meegenomen, die zit nu wel weer thuis ontzettend te wennen, aan t weer, werken, haasten (al moest ze dat 's ochtends wel...).....

Na vertrek van Tanja, zaten we ook meteen helemaal alleen op t resort.... Sinds gisteren weer een gast erbij en ook in Tanja's laatste huisje. Een wat oudere Fransoos, die zo uit 'Allo allo' is weggelopen ;) Heel grappig accent, kan t helaas niet nadoen en zeker niet natypen... maar ik word er steeds erg giechelig van als hij tegen ons praat.

Nu zitten we, natuurlijk in een fijn koffietentje, te schuilen voor de eerste echte regenbui sinds maanden. We waren eigenlijk onderweg naar een leuk optreden van een circusgroep, die voor de Thaise kinderen allerlei gratis optredens en workshops al eerder in de week heeft gehouden en nu voor ouderen, maar helaas, het optreden was gisteren ;) ja traag internet hier!  Dus tijd om stukje te typen, zal er volgende week dan wel opstaan ;)

Eergisteren lagen we op het strand en zie ik daar ineens mn aerial(hangmat)yoga lerares, Marieke, met vriendin in de touwen hangen vh schommeltje op strand!  haha wat is de wereld klein of 'wij' nederlanders komen ook overal!! Gezellig een hapje samen gegeten aan t strand 's avonds.

Morgen gaan ze met me mee naar het yogacentrum waar ik de laatste tijd Hathayoga doe. Gezellie!

Nou regen bijna voorbij, wij trappen 'm (brommer) weer eens aan en gaan verder met ons drukke programma ;)

1. Veronique:
    23 februari 2014
    Hai, facetime-contact mislukt dus??? Verslapen, huh?, ik zeg: volledig in de lijn van complete relax-stand. wel jammer, er zouden een paar nieuwtjes zijn?? benieuwd
    zoen
  2. Tanja:
    23 februari 2014
    Hè mat! Je had laatst wel op het strand het idee dat je een bekende zou kunnen tegenkomen! En zie daar! Echt leuk!
  3. Janneke:
    23 februari 2014
    Hi! Leuk stukje, klinkt allemaal relaxed. Hier is het nu heerlijk weer, zelfs warm in het zonnetje achter het glas ;-) Zo lekker met Lies en Louie stukje wandelen.
    Liefs x!