45, 46......

25 februari 2014 - Haad Salad, Thailand

47!

47!!!!

Jawel het is zover, een heel jaar ouder... En hier ben ik zelfs NOG ouder, nu precies 8 uur en 42 minuten 47, terwijl ik bij jullie nog maar 2 uur en nu 43 minuten 47 ben, dat scheelt nogal!! Gelukkig vliegen we 30 april weer terug in de tijd ;)

Vanmorgen ook wakker getoeterd, verjaardagstoetertje, door de vogels, maar bij aan zetten iphone, ook meteen al leuke felicitaties!!! bedankt xxx

Ik ga jullie niet langer ophouden, maar fijn mn verjaardag vieren met Fried, die natuurlijk ook een beetje jarig is en nu even oud!

1. Patricia:
    25 februari 2014
    Mattie, van harte gefeliciteerd. Maak er weer een mooie en goede dag van
    Patricia
  2. Mattie:
    25 februari 2014
    thnx, doen we! Ik heb al een grote echte oranje (paars was op...) hangmat(tie) gekregen!!!
  3. Suzan:
    25 februari 2014
    Gefeliciteerd, wat een heerlijke plek om jarig te zijn!
    Geniet nog van je ontspannen leventje, voor je het weet zit je weer gezellig bij ons te werken.
    Groetjes Suzan
  4. Els:
    25 februari 2014
    Gefeliciteerd! Wat een mooie plek om je verjaardag te vieren Geniet ervan en laat je lekker verwennen.
  5. Renate:
    25 februari 2014
    Mattie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet er lekker van.
  6. Nicole:
    He Mattie!
    Van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie een fijne dag.
    Groetjes, Nicole
  7. Veronique:
    25 februari 2014
    hoezeeeeeeee!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! maak er een mooi dagje van, maar dat gaat vast en zeker lukken!!!
    dikke verjaardagszoen!!!
  8. Andre:
    Heyyy Mattie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een heel gezellige dag hebt gehad.
    Dat is weer eens iets anders om bij lekkere warme temperaturen je verjaardag te vieren hè. Hier is het niet echt koud, maar toch... je kunt echt niet aan zee gaan liggen.

Veel plezier daar verder.

Groet,
    André
  9. Janneke:
    25 februari 2014
    Hi! Gefeliciteerd! Via app al maar ook nog even zo :-) Fijne dag samen! Leuke foto!
    xxx
  10. M.J.Simons:
    25 februari 2014
    Lieve Mattie; Natuurlijk ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Zorg maar, dat ik die volgend jaar kan komen vieren in Deventer! Geniet nog maar lekker in je nieuwe hangmatje; leuk kado hoor!!!
    Tot volgende keer maar weer. Liefs van t. Riet.
  11. Mattie, Fried en Teun:
    27 februari 2014