Deze Kerst niet only the lonely!

26 februari 2014 - Dénia, Spanje

Vorig jaar zaten we in een hotel in Medan Sumatra, waar niemand met Kerst was behalve wij 2tjes waarbij we niet echt vriendelijk door het personeel behandeld werden...
Dit jaar gelukkig heel,anders: Kerstavond kerstpakketjes gekregen van de eigenaren vd camping, s' avonds zingen op het bordes met alle campinggasten. Kerstdag wel lekker samen de dag doorgekeuteld, kaasfondue en vooral lekkere hapjes en wijn.
Gisteren, 2de Kerstdag hadden we een 'straat'etentje op de camping, iedereen had wat gemaakt of gekocht, heel gezellig, erg lekker en als kers in de appelmoes een (beetje valse) doedelzak concert.
Vandaag en waarschijnlijke hele week, even bijkomen van al dat gevreet, maar ik verwacht dat dat bij jullie niet anders is ;) Behalve dan witte na-kerst! hier schijnt het zonnetje, wel her en cer een wolkje, maar zeker geen sneeuw!
Iedereen nog fijne uitbuik dagen en vast een super goed 2015 toegewenst!

1. Marijke:
    27 december 2014
    Een kerst die klinkt als een klok!!! Echt leuk! Xxxxx
  2. Andre:
    28 december 2014
    Alvast prettige jaarwisseling toegewenst!

Geniet er daar van in dat verre Spanje...

Groet,
    Andre
  3. Veronique:
    28 december 2014
    wat leuk zeg, weer een mooi kerst-avontuur in the memory! Hier ook zonnetje!!! en ondanks voorspellingen heb ik toch geen (misschien enkele natte vlokjes) sneeuw gezien! Ik wens jullie alvast een heel fijne jaarwisseling en veel mooie nieuwe reis-avonturen. DIKKE ZOEN
  4. Els:
    28 december 2014
    Ik geniet van jullie verhalen. Zo te lezen hebben jullie een gezellige, zonnige Kerstviering gehad. Hier geen sneeuw, vandaag een zonnige middag. Goede jaarwisseling en veel reisplezier in 2015. Bedankt voor de kaart.
  5. Ans:
    28 december 2014
    Dag lieve Mattie en Fried!!
    Dat klinkt allemaal erg leuk!
    De camping heeft er wel werk van gemaakt!
    Wij zaten eerste Kerstdag bij de familie van Pier aan de dis.
    Ook heel gezellig!
    Tweede Kerstdag was de familie van Vreden bij ons. Was ook heel leuk en lekker! Thais gegeten ( afhaal). Niemand die stond te ploeteren in de keuken dus! Jullie lekker uitbuiken! Doe ik ook!