47!

27 februari 2014 - Haad Salad, Thailand

verjaardags hangmattieAllemaal super bedankt voor jullie felicitaties (via diverse media)!!! Dat maakte de dag extra feestelijk! En maakte het ook een beetje goed, dat Fried ziek werd eind ochtend (had zich goed gehouden tot ophalen kado), met waar iedereen hier (behalve degene met Simons-genen) wel vroeg of laat last van krijgt... :( Dus vervolg vd de verjaardag zit er nog aan te komen, Fried is al weer aardig opgeknapt gelukkig!! Elke dag een nieuwe poging, ben ik ook lekker lang jarig zo ;)

Iedereen denkt dat we hier maar een beetje aankeutelen, tja zo'n hangmat(tie) als verjaardagskado geeft natuurlijk wel die indruk, maar het tegendeel is waar.... gewoon keihard werken hier!

Werk voor in Nederland regelen, de reis plannen en vooral niet te onderschatten; de uitvoer ervan, huisje kopen..... huisje verhuren (details via mail) ;)

Nou hangmat is hier echt noodzakelijk om weer een beetje op adem te komen! Jullie zitten zelf nu trouwens ook in de vakantie-mood/mode, carnaval (toch?) alaaf!! Geniet ervan, allemaal dik verdiend!!!!

We hebben, naast al die drukke bezigheden, ook nog tijd gevonden om onze strakke reisplanning tot op heden ;), weer eens om te gooien: we vertrekken 13 maart naar Bali!!

Jawel, we gaan Indonesië nogmaals proberen. En deze keer dus Bali, we starten (na vertrek hier om 04:15 !! uur met boot naar Sura thani, vliegen naar Kuala Lumpur en Kuala Lumpur-Bali) om 23:25 uur te Denpasar Bali waar we opgepikt worden door Gung de, die een paar jaar geleden de ouders van Fried o.a. ook Bali heeft laten zien en naar ons hotel (Puji Bungalow) te Ubud zal brengen, hier blijven we in ieder geval tot 15 maart. Hopelijk treffen we in deze week nog ergens Leontine en Jan, dat zou super zijn! En later misschien nog vrienden uit Canada, maar die zitten op Lombok.

Natuurlijk hebben we net de LonelyPlanet zuidoost Azie, met daarin Bali, verkocht.....  Ebook Bali&Lombok aangeschaft, dus nog meer verplichte tijd voor in het hangmattie om te lezen ;) Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Jongens ik ga afsluiten, want er is nog zoveel te doen... de zon is op, ik ga eens aan weer een fijne dag beginnen!!!! En jawel, verjaardag part 3...... :)

1. Veronique:
    27 februari 2014
    Hai, jeetje joh, dat Fried ziek werd, niet leuk. Gelukkig al weer aan t opkrabbelen, fijn! Leuk hoor dat jullie naar Bali gaan. en zou idd leuk zijn om mijn papa en mama daar te treffen.
    jullie hebben zeker wel e.e.a. te doen nu met allerlei (ver)huis-perikelen etc in vooruitzicht. Na gedane zaken is het.....fijn vertoeven in de HANGMAT. Hier dit weekend idd carnaval, nou daar heb ik dus echt helemaal niets mee. Wel fijn dat t vakantie is....lekker rustig hier voor mijn huis!!!
    Fried hopelijk snel weer helemaal oke en dan weer saampjes verder met vieren van verjaardag!! Liefs en zoen
  2. Mattie, Fried en Teun:
    27 februari 2014
    dank je wel! Het gaat al beter, maar met ups&downs.... al wel een taartje en net glaasje wijn op de birthday ;)
  3. M.J.Simons:
    27 februari 2014
    Lieve Fried! Wat dom om in je vakantie en nopg wel op Matties verjaardag ziek te worden.Knap maar snel weer op anders kun je niet eens naar Bali. Ik hoop, dat Indonesie nu beter bevalt, dan toen op sumatra.Wat begint nu jullie tijd op te schieten. ik hoop maar, dat je ook een beetje zin krijgt om weer onze kant uit te komen. Veel liefs v. t. Riet.
  4. Mattie, Fried en Teun:
    28 februari 2014
    lieve Riet, Fried is al weer aardig opgeknapt en gelukkig sinds mn verjaardag wel elke dag stukje kunnen vieren, dus lekker lang aan t vieren ook ;)
    Wij hopen ook op een betere ervaring met Indonesië! En inderdaad hebben we het naar onze zin, maar terugkomen zal straks ook niet vervelend zijn!