Even homeless......

1 maart 2014 - Thong Sala, Thailand

Vanmorgen vroeg uitgescheckt bij het Natural Resort, even spannend of alles op de brommer pastte (incl ik met bagage), maar gelukt! foto volgt.

Naar het nwe adres, van het oude vrouwtje, die alleen Thais kan... we hebben anderhalve mnd geleden dit geregeld, vooruit moeten betalen (zonder bonnetje...) en vorige week nog even gemeld dat we minder lang konden blijven, dat was al beetje ingewikkeld...

Maar vol goede moed volgeladen er naar toe, blijkt ons (betaalde) huisje al vergeven te zijn en konden we 5 dgn in een bedompt klein hokje zitten en daarna er wel in... We hadden al beetje spijt en dit stond ons al helemaal niet aan, dus aardig gebleven, afgezegd, agut t mensje zweette er helemaal van en ook nog netjes ons geld terug gekregen!

Daarna zijn we naar weer een klein resort gereden, waar we al een paar keer gecheckt hadden, maar steeds vol, nu was er plek en voor mooie prijs, maar het mooiste is die prachtige omgeving, was ons vorige keer niet zo opgevallen!

Foto's plaats ik later, als je ze wilt zien, gewoon nog een keer hier kijken!

We kunnen 3 nachten in t huidige huisje zitten, daarna waarschijnlijk naar een ander huisje op t zelfde resort, heet trouwens Best view en dat is het zeker!

Zo en nu op naar een wijntje, zijn we wel aan toe na zo'n verhuisdag!

1. M.J.Simons:
    3 maart 2014
    Hallo lieve luitjes!!! Jullie hebben een ding goed geleerd op deze reis en dat is......steeds weer opnieuw boeken voor een verblijfplaats.Dat is toch steeds wel een gedoe ?
    Ik vind de foto's inderdaad erg mooi, vooral de vieuws aan het water. geniet er nog maar lekker van. Liefs v. t. Riet.
  2. Mattie:
    5 maart 2014
    gaan we doen Riet! We zijn net verhuisd naar het centrum, waar we de laatste 8 dagen blijven op koh Phangan, de 13de maart is het een volle dag reizen en zitten we op Bali!
    veel liefs
    xxx