De laatste uurtjes Thailand tikken snel voorbij.....

11 maart 2014 - Thong Sala, Thailand

dag heerlijk zwembad, dag Tantawan!Hallo allemaal, even (ik denk) een laatste berichtje uit Thailand, overmorgen heeeeel vroeg vertrekken we richting Bali en de tijd gaat snel hier. Nog anderhalve dag lekker aanlummelen, ach wat we eigenlijk alle dagen hier wel gedaan hebben ;)

Morgen nog wel een volle (aanlummel)dag, maar dan moeten we even kritisch de 'koffers' gaan inpakken, want we vliegen 2x airasia die minder kilo's toe laten voor zowel ruim- als ook de handbagage..... Tja en ik heb toch al wel wat meer spulletjes gekocht, dan dat ik hier achtergelaten heb ;)

Het brommertje wordt straks ingeleverd en dat betekent dat we daarna niet meer over het eilandje kunnen crossen en in Thong Sala blijven. Dus vanmorgen her en der afscheid genomen, dat blijf ik toch altijd vervelend vinden, maar ja betekent ook dat we erg leuke mensen hebben ontmoet! Iemand vroeg me wat tot nu toe het leukste was van deze lange reis, maar dat zijn toch vooral de verschillende mensen die we ontmoet hebben.  En nog gaan ontmoeten, want hierna begint gewoon nog even een nieuw hoofdstukje van 6 weken: Bali!

We hebben er weer zin in, ook beetje spannend, zeker omdat we een lange reisdag zullen hebben en na de veerboot nog 2x moeten vliegen, maar dan... 'Bali here we come' (en ook nog even naar Jan & Leontine ;) )

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Veronique:
    11 maart 2014
    Ja, jullie hebben een heel mooie tijd gehad daar en de foto's liegen er ook niet om. Goede reis alvast naar Bali (waar jullie vast en zeker ook nog een heleboel mooie momenten gaan beleven.
    Nog even genieten daar van jullie vertrouwde plekkie en dan nog een nieuw avontuurtje tegemoet!!! Zoen vanuit een lente-achtig (jawel!!) Deventer
  2. Andre:
    11 maart 2014
    Bedankt voor jullie altijd leuke reisverhalen waarvan wij mee mogen genieten.
    Alvast een goede reis naar en goed verblijf in Bali toegewenst.

Groet,
    André
  3. Mattie, Fried en Teun:
    12 maart 2014
    dat gaat wel lukken!
    Genieten jullie nog maar even van het heerlijke weer in NL!
    En André, jij ook al de koffers aan t inpakken?