altijd Tapa-tijd

29 november 2014 - Conil de la Frontera, Spanje

Fijn hoor het heerlijke eten hier (en drinken, alleen nu door de rottige kies even niet ) alleen die tijden he?
Wij zijn nog steeds redelijk op tijd wakker, ontbijtje rond 8 uur... Tja en dan lunchen de Spanjaarden pas na 14:30 uur. Dat trekken onze Nederlandse buikjes niet . Dus, om toch ontzettend spaans mee te kunnen doen, ergens voor die tijd nog maar wat eten. Ja dan redden we het wel, maar tegen 18:00 uur begint het toch weer beetje (oude tijd) te knagen, maar ja nog te vroeg, dus -het-is-renslotte-vakantie- klein snackje...
Resultaat..... Ok geen honger, maar wel een mooie menu-del-dia rol erbij Al moet ik zeggen dat ik bij Fried natuurlijk geen verschil, zie, die zal het allemaal in zn slaap verbranden....
Dus ik moest hoognodig aan de slag! En dat heb ik gedaan (1 dag) als bewijs de foto!

sportief bezig (was nog voor de kies....)
Maar blijkbaar zo hard te keer gegaan dat ik gewoon een scheur in mn kies-wortel gelopen heb, dus voorlopig uitgeteld!
Tja de heerlijke wijntjes bij alle etenssessies deden ook geen goed, maar dat heeft de kies ook opgelost, antibiotica dus geen alcohol .
Ook t eten gaat niet gemakkelijk.nu, dus ik kom echt als een (spaanse) den terug! Ok sporten gaat nu even niet, dus misschien niet zo"n hele strakke den, maar er moet natuurlijk in nederland ook weer wat te perfectioneren blijven he?! Oh gelukkig.ik.zie dat het alweer bijna ontbijttijd is!!!!

1. Wendy:
    Hoi mat en Fried,
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen op weg naar familie. Nu wederom Sinterklaas bij schoonouders.
    Wat jammer v je kies , hopelijk blijft t inderdaad bij die ene kies. En al hardgelopen? K zag alleen de buikspieren... Nou we verheugen ons weer op jullie volgende verhaal! Mucho fuerte con dentes
  2. Mattie, Fried en Teun:
    29 november 2014
    volgens mij zijn jullie hier ook geweest toch Wen? de witte dorpjes (en sherry (; ) route in Andalusie?! En ja al af en toe hard gelopen(uh misschien niet zo heel erg hard, moest er weer inkomen hé?!) Maar nu alleen fietsen en wandelen, lukt nu ff niet met t bekkie en antibiotica.
  3. Els:
    29 november 2014
    Heerlijk om nu in Andalusië te zijn. Bergen, witte dorpjes, zee, strand, een prettig klimaat, en niet te vergeten het heerlijke Spaanse eten. Mattie, ik hoop dat je daar binnenkort weer volop van kan genieten. Al een mooie camping gevonden om een tijdje te vertoeven?
  4. M.J.Simons:
    29 november 2014
    Hallo jullievreetmonstertjes!!!!! Tja dat lijkt wel op de ganse dag eten en nog eens eten. Toch Mattie wat Oosterhoutse genen meegekregen??? Immers het gezegde is hier:ëerst eten
    zeggen ze in oosterhout". Vandaar dus je hebt altijd een excuus. Is het toch ook wel een beetje mooi, daar? Geniet er
    lekker van en dank voort het verslag. Liefs van mij t. Riet.
  5. Mattie, Fried en Teun:
    29 november 2014
    ja hoor Riet, echte Simons zeker qua eten en vooral drinken ;)
  6. Mattie, Fried en Teun:
    29 november 2014
    Nog niet Els, blijven nog even met de regen hier in Conil en dan weer door richting Cadiz, wie weet vinden we daar ons stekkie?!
  7. Miranda:
    30 november 2014
    Balen van je kies zeg! Maar dat lieve kleine rolletje, maak je daar nou niet druk om, zolang je in de camper past is t geen probleem ;-)
  8. Pauline en richard:
    3 december 2014
    Hier is het erg koud! Dus het lijkt me bij jullie heerlijk! Wel balen van je kies.