Terug naar het begin.....

11 november 2013 - Koh Samui, Thailand

floatingVandaag ook lekker rond gereden met t brommertje, kwamen alleen op een gegeven moment het inmiddels bekende Latte-koffie-tentje tegen, aan de verkeerde kant vd weg.... Hadden we per ongeluk ergens afslagje gemist en dubbel rondje Koh Samui gedaan, maar goed dat het eiland niet groter is ;)

Eigenlijk waren we van plan om morgen naar het volgende eiland (Koh Phagnan) te vertrekken met de veerboot, maar kwamen er achter dat het 17 november Fullmoon party is daar en dan mega druk+herrie. Koh Tao (nog een eiland verder) viel beetje tegen qua prijs. Dus..... back to the beginning: Bybeach - Koh Samui! We hebben meteen geboekt tot 19 november, zodat de party-people nog 2 dgn hebben om te vertrekken ;) en wij heerlijk rust...... Vandaag alle opties bekeken en getracht wat te onderhandelen, als we week verblijven, maar gek genoeg is het goedkoper om via internet te boeken, dus zo gezegd, zo gedaan, terug naar By Beach :)

Nu lekker bijkomen vd 2xover-het-eiland-brommertoer!