Tijd gaat snel, when you're having fun!

14 februari 2014 - Haad Salad, Thailand

Het zonnetje vd dag!zo, lekker dagje strand voor Dumbo...Tanja heeft er alweer anderhalve week opzitten en nog een half weekje over :( Lekker bruin (bruiner dan wij, ook fijn zo'n gast die meteen na 2 dagen zon bruiner is, we nodigen je nog eens uit!) en uitgerust. Jawel want ze moet gewoon mee in onze relaxe mode, want daar waren wij wel aan toe na Maleisie, Sumatra en Langkawi ;)

Natuurlijk doen we nog wel wat..... leuke dag trip snorkelen en monkey island naar Angthong Marine Park, rond touren met de brommertjes, Haad Salad Beach, Haad Yao beach, Shrithanu Beach, Thong Sala market waar we elk eetstalletje al door ons getest is. De meeste koffietentjes. Tempeltjes, olifanten bekeken. Morgen weer een brommer trip naar het noorden van het eiland en begin volgende week met een bootje naar de oostkust. Ach nog genoeg te doen! Tan, maak je borst(en) maar nat ;)

1. Renate:
    17 februari 2014
    Hoi Matty,

Wat leuk al die verhalen en denk nu zal ik ook maar eens reageren. Als je dit allemaal leest denk je toch bij jezelf zal dit ook iets voor ons zijn. Dat heerlijke weer en hier is het alleen maar nat en vochtig en gelukkig niet zo koud.
    Geniet er nog van de laatste periode want je zit zo weer bij ons. Heel veel plezier.

Groetjes

Renate
  2. Mattie, Fried en Teun:
    19 februari 2014
    dank je wel! Ja dit is zeker een aanrader ;)
    Zie je over paar maanden weer!