En toen waren we met zn 3-tjes

6 februari 2014 - Haad Salad, Thailand

joehoe vakantie (nog steeds)best friends! oke wel ff via de verkeerde pier ;), maar daar is ze dan!Dinsdagochtend 4 februari is heel stoer in dr eentje, Tanja vertrokken naar Thailand en gisteren 5 februari veilig bij ons aangekomen! Overstap in Singapore en vanaf Koh Samui met ferry naar Koh Phangan. Even snel een kijkje genomen op het fullmoon-party gedeelte Haad Rin, oeps verkeerde pier ;) Haha, ik heb 3 verschillende boten op de foto gezet, maar geen Tanja! Maar daar kwam ze dan toch eindelijk en al als volleerde reiziger gewoon met de pickup naar ons, wel met ENORME hutkoffer, tja Tanja past in 3- voud op de brommertjes (speciaal voor de komende weken en voor het vervoer, eentje erbij) maar die koffer niet! Dus Tan (met koffer) weer in de pickup naar ons resort, ze was er nog eerder dan wij met onze brommertjes ;)

Lekker naar het strand geweest, rond getuft met de brommertjes, heerlijk gegeten en nog even nageborreld op ons resort (dus zeg maar een normale dag voor ons....)

Vandaag ook eens niet voor 6 uur wakker en ik denk dat Tanja nog wel ff lekker een paar uur kan snurken, hier in het huisje aan de overkant, want die heeft nog een nacht in te halen! Kan ze straks mooi uitgerust mee doen aan ons drukke dagelijkse programma :)))