Valencia

19 oktober 2019 - El Saler, Spanje

Toen we gisteren aankwamen, waren ze her en der vuil aan het verbranden op de velden en wat denk je, ja bleef de hele nacht lekker op en om de camping hangen. Ik heb bijna de hele nacht moeten niezen. Dus vandaag hebben we er een relaxed dagje van gemaakt, met de (e) fietsen naar en door Valencia, nou ja noem dat maar relaxed, is ook hatd werken met een 6k hondje achterop 😜.

Stralend weer, lekker door de stad toeren. Alleen toen we gingen lunchen, begon er net een staking vd vrachtwagenchauffeurs, die gingen toeterend door de stad. Half uurtje herrie.

Fried had niet economisch genoeg gefietst, want halverwege de terugweg, was de batterij leeg 😂. Dus ook nog gewandeld.

Ik weet niet of jullie ook wel eens kamperen, maar is t jullie al eens opgevallen dat er altijd tenminste 1 fluiter op de camping is, die moet dan fluiten tijdens de afwas, tijdens het douchen, op het toilet en het is ook altijd een man... Viel me gewoon even op.  Maar misschien word je dat gewoon op een dag, als je lang genoeg kampeert... Ik zal Fried scherp in de gaten gaan houden, want t is geen pluspunt 😋.

Weltrusten vast, de rook is hier opgetrokken, dus dat gaat vast lukken vannacht!

Morgen weer naar Valencia (batterij, ook van onszelf, weer opgeladen) op zoek naar Avenida del Cid, dat was mn allereerste woning hoorde ik vandaag van mn broer Han!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Caroline:
    19 oktober 2019
    Maar je kan ook gewoon fietsen zonder batterij, toch?
    Veel plezier morgen op verdere verkenningstocht en op zoek naar je eerste huis in Valencia
    X
  2. Mattie:
    20 oktober 2019
    Ja, maar dat gaat best zwaar...
  3. Miranda:
    20 oktober 2019
    Ik vind Fried wel een fluittype eigenlijk ;-)
  4. Els:
    21 oktober 2019
    Vandaag weer lekker fietsen door Valencia met mooi weer en een goed opgeladen batterij.(letterlijk en figuurlijk). Jullie hebben inmiddels al een mooie tocht achter de rug. Volgende etappe wordt Denia?
  5. Mattie, Fried en Teun:
    21 oktober 2019
    Hai Els, ja deze x geen tolwegen, mooie routes. Nu aangekomen in Denia, inmiddels ons 2de huis, hier blijven we voorlopig!
  6. Marijke:
    21 oktober 2019
    Ik ben het eens met Miran. Pas maar op. Ik zie ‘m zo fluiten. Kun je niet vroeg genoeg bij zijn! 😂
  7. Mattie, Fried en Teun:
    😜 Echt wel
  8. Janneke:
    22 oktober 2019
    Hoe was het om je eerste huis in Valencia te zien?
  9. Mattie:
    22 oktober 2019
    ik was dit huis beetje vergeten, 4 jaar geleden zijn we naar een wijk in Valencia geweest, Godella waar we een groot huis met zwembad hadden, toen was ik iets ouder, dus daar had ik nog herinneringen van, hier niet, maar wel heel leuk!
  10. Els:
    22 oktober 2019
    Leuk dat jullie op zoek zijn geweest naar de woning in Valencia uit jouw jeugd. Wat een geluk dat jullie nu zo’n mooie plek hebben gekregen op de camping. Eind goed al goed. De camper ziet er mooi uit. Met zo’n luxe camper en goed stekkie op de camping kunnen jullie volop genieten van je verblijf in Denia.
  11. Mattie:
    23 oktober 2019
    Ja fijn hoor, vandaag ook weer zon, dus wat wil je nog meer 😋