Viva España

18 oktober 2019 - El Saler, Spanje

Na 2 dagen in de watten te zijn gelegd in La Rue bij Riet en Henk, zijn we gisteren vertrokken richting Spanje. Omdat het vrij kleine kronkel weggetjes waren, zijn we zo'n 35 km onder Pau gestopt bij Camping Pyrénées Nature. Dat laatste woord baarde me een beetje zorgen, niet tegen Fried gezegd, eerst kijken of iedereen daar de kleren aan had, nature naturist....  Maar niemand in zn blootje 😊. Prachtig uitzicht over de Pyreneeën! De reis was ook heel mooi, heuvels, bergen, bossen, maisvelden, pittoreske Franse dorpjes. Allemaal vastgelegd vanaf mn stoel achter de enorme ruit vd hymer, maar de foto's doen geen eer aan de werkelijkheid, affijn, wifi hadden we gisteren niet en vandaag niet goed genoeg om foto's erop te zetten, volgt nog...

Fried vond de bus super rijden, ik vond Fried super rijden 😜.

We zijn vanmorgen rond 8:30 uur vertrokken om in 1 ruk naar Valencia te rijden. Veel regen voor en in de Pyreneeën, maar erna kwam de zon. Rond 1730 kwamen we op de camping net voorbij Valencia, el Saler aan. Wel even wennen aan de warmte pfff, alle raampjes staan open, begint nu pas wat af te koelen.

De reis door de Pyreneeën was ook weer prachtig.

Morgen en overmorgen lekker Valencia in met onze fietsen. Maandag door naar Denia. Ondanks dat we vroeg in t seizoen zijn, was ons plek tot 1 december (dan zouden we eigenlijk aankomen) al vergeven 😏.. Dus moeten we op wat verschillende plekken staan. Ach ook wel leuk.

Zo dat was het weer voor vandaag, ben moe van het navigeren 😂.