Wikken en wegen

6 december 2013 - Thong Sala, Thailand

Hallo allemaal,

tja... wat staat me nou niet?Er is flink wat gebeurd in de wereld, Mandela overleden, de koning hier roept, op zijn verjaardag, zijn volk op tot vrede op (even geen demonstraties). Maar bij ons kabbelt het rustig allemaal door.

Gisteren met brommertje op pad, hadden etensafspraak bij Etai, die we vorige week bij de Detox ontmoet hebben. Hij heeft sinds gisteren een goedkoop bungalowtje kunnen scoren, maar wel ergens achteraf bij een steengroeve. En het leek hem een leuk plan om het met een etentje samen met ons in te wijden, vonden wij ook! Een vriendin was al even voor ons langs geweest, maar trof niemand aan, behalve een groene slang!! Ik heb dus al de tijd dat we er waren, alleen maar uitgekeken naar dat kreng...... niet gezien btw.... Maar etentje was heerlijk! Maar wat afgelegen! etentje Etai

Daarna zijn we zelf rond gaan kijken naar wat minder afgelegen, te huur huisjes. Het plan was (let op: alweer in verleden tijd) om tot eind december op Koh Phangan te blijven en dan trein naar Maleisie te nemen. Dat laatste staat nog.... We hebben 1 huisje op een super plekje gezien en hadden ook al een redelijke prijs, maar het was ook wel heel primitief, dus ff nog verder. Aan de overkant kwamen we de masseuze van het detoxcentrum tegen en die wilde ons meteen helpen! Toevallig hadden we met haar een afspr gemaakt voor de volgende dag, om wat te bekijken. Ze had niet goed begrepen dat we met de overburen al net gesproken hadden en ging daarmee aan de handel en kwam met een veel duurdere prijs terug....;) Dus dat weten we dan ook meteen, morgen zoeken we zelf..... ach, we leren het wel.

Onderweg zijn we ook onze duitse buurman vh detoxcentrum tegengekomen, bekeken een huisje (weer!) naast m ;) haha, hoe klein is t hier?! Meteen etensafspraak voor morgen (inmiddels vanavond)!

Plannen ook weer bijgesteld, blijkt hier na de 25ste dec duurder en voller te worden (full moon komt er weer aan ook), dus waarschijnlijk (hier nog ruimte om te wijzigen...) zondag op naar Maleisie, of meteen of nog via een weekje Hua Hin.

Morgen misschien (waarschijnlijk) weer nwe plannen ;)

pffff druk druk druk ;)

We keep you posted

1. Veronique:
    6 december 2013
    Wie weet hebben jullie uiteindelijk 'groene slang' gegeten!!!
    XXXX