De (reis)draad weer opgepakt

18 februari 2024 - Neufchâtel-en-Bray, Frankrijk

Na een kleine tussenstop in Nederland om nog eens de vrieskoude en regen mee te maken 😜, zijn we vanmorgen vertrokken richting Spanje!

Inmiddels in Frankrijk op weg naar een eerste stop, waarschijnlijk Argenton-sur-creuse rond 1900 uur.

Nieuwe camper, rijdt heerlijk, ook door de regen, maar we kijken wel hoe ver we komen. In iedergeval weer fijn om op reis te zijn!

1. Andre:
    18 februari 2024
    Nou, dat is prachtnieuws om te horen dat jullie weer op reis zijn.
    Veel geluk met jullie nieuwe camper. De eerste dag is al een flinke reisdag zie ik op de kaart. Hopelijk niet teveel slecht weer maar in Spanje zal het wellicht beter zijn.

Goede reis en ik zie jullie foto's en verhalen weer met plezier tegemoet.
  2. Mattie:
    Dank je wel Andre 😘
  3. Els:
    Zo te lezen hebben jullie alweer heel wat kilometers afgelegd in de nieuwe camper.
    Mattie, hopelijk kun je in de nieuwe camper slapen zonder rugklachten.
    Gezellige, comfortabele vervolg van jullie reis.
  4. Erwin Dijkerman:
    18 februari 2024
    Jullie zijn alweer lekker op weg met jullie mooie Bulli 😊 Ik ga jullie weer leuk volgen.