Fietsend naar Toledo op mn laatste (electrische) loodje ;)

19 mei 2023 - Alcázar de San Juan, Spanje

Gisteren aangekomen op de prachtige Camping El Greco, 3,7 km van Toledo af. Wel te zien vanaf de camping.

Toledo vanaf de camping gezien

We zijn na de camper installeren meteen op pad gegaan. Ik had mn fiets nog niet aangezet of er verdween al een balkje, nog 1 te gaan, nou 2x 3,7 moet lukken 😅.

We hebben na wat klimwerk, de fietsjes binnen een poort naar de stad gezet om verder te wandelen. Echt een prachtige stad, al vonden we het een tikkeltje saai. Maar mooi. Al wandelend lekker niet meer gedacht aan waar we de fiets hadden staan en deze professionele camperaars, hadden ook niet gekeken waar we de fiets precies gezet hadden, dus Afijn, heeeel veel van Toledo gezien! 13000 stappen. Maar wel de fietsjes terug gevonden 😅. Teun heeft ook goed mee gestappert!

Terug op de camping, ben ik toch maar weer wat campinggasten gaan vragen of ze toevallig dezelfde oplader voor de accu vd fiets zouden hebben en jawel, bij de 3de al raak, fiets is nu weer helemaal opgeladen, dus we kunnen weer 💪.

Inmiddels is t 1030 en zijn we zo'n 270 km voor Valencia, de volgende stop. Mooiere omgeving dan van Burgos naar Salamanca en Madrid. Heel veel Don Quichotte windmolens, leuk hoor.

Tot in Valencia! Jullie zien de foto's wel 😘