Madrid

17 mei 2023 - Cabrerizos, Spanje

Na 2 goede dagen in Salamanca, zijn we gisteren doorgereden naar Segovia, helaas (na lang zoeken) camping dicht. Stad doorgereden naar camperplaatsen, kriskras TomTom route, maar druk en geen fijne plaatsen, dus door maar Madrid. De camping die het dichtste bij Madrid lag, gevonden en open 🙃. Leuke camping, beetje camping Amsterdam Zeeburg vibe. Qua prijs ook. We hebben de eerste dag lekker relaxed aangedaan, uh ja eigenlijk als elke dag 🙃, want de dag erop wordt 10 km heen én 10 km terug fietsen 😅. Bij de receptie zeiden ze, dat fietsen niet kan, niet ingesteld op fietsers, beter metro pakken. Nou wij zijn natuurlijk wel Nederlanders en dus ook eigenwijs, fietsen zullen we!

Vanochtend 1000 uur vertrokken, Google maps aan en warempel, gewoon af en toe fiets paden, ook veel over de weg,aar goed te doen! We hadden onze veiligheids jasjes aan, zodat we goed te zien waren. Was niet nodig, met Teun achterin t bakkie val je al genoeg op, haha.

Tja ik moest wel op de laagste ondersteuning, was al 1 balkje kwijt, halverwege nog 1, nog 2 over.....🫰 Dat was wel even aanpoten, veel heuvel op. Prachtige stad, voelde ook heel prettig. En toch praktisch met de fietsen. Maar ja, dan moet je dat hele eind ook weer terug he,maar geen balkje meer kwijtgeraakt dus morgen genoeg over voor Toledo. De camping ligt dan op 3,7 km van t centrum. Dat wordt een makkie!

Net nasi gemaakt en een wijntje erbij.

Wat zullen we heerlijk slapen straks!