de buik vol

1 februari 2015 - Dénia, Spanje

Maar niet van het c(r)amperen natuurlijk, gewoon weer ouderwets buiten de (schuif)deur gegeten ;)
heel fijn, 2 gangen, brood, olijfjes en wijntje erbij, koffie tie, dit alles voor totaal €6,50! Ja zo komt splinter door de winter. Mijn excuus om niet zelf te koken was de harde wind en binnen in het campertje koken (vooral bakken) is niet fijn, alles stinkt dan meteen. Dus ja, dan moet het wel hé? Fried is dan ook wel heel gemakkelijk over te halen ;)
Vanmorgen zijn eindelijk (even klein vreugde dansje) de grijnzende oen en poolse vrouw vertrokken! Heerlijk even geen zicht op alles wat zich onder het te korte badjas verstopt had... Al is het natuurlijk afwachten op de volgende... Maar de 'muur' hangt er nog.... Moeten we het doen met onze overburen D en T uit T, maar die zorgen altijd voor een grijns in de ochtend, D komt nl rond 8 uur de camper uitgevallen met alle haren nog wild en een nog onscherpe blik van 'waar ben ik' en na 20 min komt ie weer scherp en fris met ontbloot bovenlijf terug. Gisterenochtend zagen we dat T (even geen namen, je weet maar nooit wie het leest) op exact dezelfde wijze de camper uitstommeld, alleen geen ontbloot bovenlijf ;) D weet ook alles (net niet), erg grappig, heb ik gelezen dat er morgen regen komt, zegt ie:'nee joh, dat is nl bericht, blijft zon' en wij zitten dan met onze slippertjes in de regenplas... Maar een prima buurman hoor! De Engelse buren daarnaast, konden ons de eerste week niet zien, waarschijnlijk tijdelijk onzichtbaar, maar sinds paar dagen zijn we de beste vriebden, uitgenodigd voor borreltje, zo gaat dat hier ;) Nou wij vermaken ins voorlopig wel tussen de verscheidenheid aan campinggasten, vanmiddag borreltje met een Nederlands stel uit Apeldoorn (c en w) en dan lekker video kijken, we hebben van Ian, die vanaf het begin al op de camping stond, een dvdspeler met films te leen gekregen. Dus hoe hard het ook waait of regent, vanavond zitten we lekker binnen voor de buis ;)
ps Fried mag Billy the Kit genoemd worden vannaf nu, na regen gisteren en vannacht, geen lekkage!

1. M.J.Simons:
    1 februari 2015
    Hallo luitjes! Wat een lang verslag. Fijn dat je het goed maakt.Hier ook goed wel met een blaasontsteking gaat over.
    Ons Nell is sinds een week OVERGROOTMOEDER! Yma v. Rian
    heeft een dochtertje v. 7 pond en heet Aurelie. Dat is hier het laatste nieuws. Dus maar weer liefs van T. Riet.
  2. Miranda:
    2 februari 2015
    Hoi lieverdjes, fijn om te horen dat jullie het nog steeds goed hebben daar (had al gehoord dat jullie nog wat langer weg blijven dan gepland dus ging er al van uit). Veel plezier nog en kijk weer uit naar jullie volgende reisverhaal! Dikke zoen voor jullie allebei XX
  3. Veronique:
    2 februari 2015
    Heb weer met plezier verhaal gelezen. Je kunt er een cabaret-voorstelling mee vullen, alle campingverhalen en dan vooral alle typetjes!! :-) ZOEN
  4. Leontine lamers:
    3 februari 2015
    JULLIE HEBBEN HELEMAAL GEEN VIDEO NODIG ,EEN TE KORT BADJASJE ONTBLOTE BOVEN LIJVEN.EN NU MET SPANNING AFWACHTEN OP DE VOLGENDE MEE! SPELER !!!!!!!

BILLY DE KID EN PARTNER GENIETEN VOLOP ZO TE LEZEN

MET PLEZIER LEES IK JULLIE VERHALEN

DIKKE KNUFFEL VOOR 2 .
  5. Mattie, Fried & Teun:
    4 februari 2015
    Nou Leontine, nog even en dan kunnen we jullie verhalen gaan lezen! Jullie zullen er wel heel veel zin in hebben! Wij hebben overigens de boomstam uit Candidasa, die is naar Denia toe gedreven, zal de foto snel erop zetten!
    Lieve Veer, ik denk dat er bij jou trouwens ook wel interessante typetjes rondlopen, je zult je buurtje nu al wel aardig kennen? dikke x voor jullie!
  6. Mattie, Fried & Teun:
    4 februari 2015
    Lieve Riet, van harte, doe ze de hartelijke groeten!

Misschien kletsen we in maart nog ff bij Miran ;)
  7. Benne Solinger www.Beninbeeld.nl:
    4 februari 2015
    Hahahaha geweldig, ook een video maken is niet nodig de beschrijving is zeer tot de verbeelding sprekend........ geniet er samen nog lekker van...