Hello 2015

4 januari 2015 - Dénia, Spanje

Eigenlijk geen verschil met einde 2014.... Nog steeds raken we dingen kwijt in de camper, wat eigenlijk onmogelijk is in dat piephuisje, kennen nog steeds de hoogte niet na ettelijke keren het hoofd gestoten te hebben, blijf standaard aan het klitteband boven de deur met mn haar hangen, zitten lekker in t ochtend en middag zonnetje, moeten steeds via mobiel checken welke dag het is en zitten ook nu weer heerlijk te smikkelen van een menu del dia, business as usual Van mij mag het zo best nog even door keutelen, ik hoop dat jullie allemaal ook een fijn uiteinde en vooral start van het nwe jaar hebben gehad! wij hebben het oude jaar uitgequizt (uh?) en gezongen met de Engelsen, was erg gezellig! nu is het weer feest periode: 3 koningen, gisteren intocht vd hulpjes vd drie wijzen, dan mogen de kids hun wensenlijstje inleveren (klinkt bekend?) hier overigens gewoon nog wel zwart geschminkte hulpjes... Morgen is er dan wederom een optocht (normaal gesproken de 6e, maar kwam denk ik beter uit ofzo) en de 6de vrije dag. We zullen zodra we weer kunnen internetten de filmpjes onder Video's erbij zetten!

1. M.J.Simons:
    4 januari 2015
    Lieve Mattie en Fried, ook jullie een heel erg goed 2015! Ook ik begon dit jaar heel rustig. Met een vriendin hebben we gewerkt aan een heel moeilijke legpuzzle. Ook natuurlijk TV gekeken en nu ben ik weer in oosterhout en vanmiddag al suppoost geweest bij een expositie in de kerk.Zo je ziet dus weer gewoon begonnen!! Lieve groetjesbeiden v. mij t. Riet