Tot volgend jaar!

31 december 2014 - Dénia, Spanje

Zon check, drank check, biefstukjes check!

Alles in huis voor een heerlijk laatste etentje in 2014, Erwin&Cindy's laatste gasflesje en lekker kokkerellen voor t campertje. Duitse buurman pingelt zn (niet zo groot) repetoir op zn gitaar, zn vrouw (juffrouw pollewop) zingt net in de verkeerde toon hoogte mee, maar maakt ons niets uit, wij hebben echt niets te klagen ;) Behalve dan dat we jullie allemaal natuurlijk wel missen, maar we zullen vanavond klokslag 12 uur de kurk naar Nederland schieten en heel veel positieve gedachten jullie kant opsturen, misschien ook nog beetje zon

Vanavond party op de camping, muziek en een kwis, benieuwd in welke taal, en natuurlijk fijn eten en drinken (wel zelf meenemen, maar leer mij die Engelse kennen, er is vast meeer dan genoeg) ach mooi weer een reden om ook weer sportief het nwe jaar in te gaan....

Jullie allemaal bedankt voor de leuke momenten dit jaar en hoop volgend jaar jullie allemaal weer te zien! Een heel goed uiteinde en een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst vanuit een prachtig Denia!

Mattie en Fried

xxx

1. Caroline:
    31 december 2014
    Lieve schatten, we knallen een vuurpijl jullie kant op, daaraan vast geplakt veel liefde, gezondheid en vriendschap! Fijn om te weten dat onze vriendschap in 2015 gewoon wordt voortgezet!!! Dikke kus
  2. Andre:
    1 januari 2015
    De beste wensen voor 2015 toegewenst.

Geniet verder van jullie leuke reis!

Andre
  3. Ans:
    Hoi hoi!

Klinkt allemaal weer bijzonder leuk en gezellig daar! Wij hebben oud en nieuw gisteren bij Jeannet en Netty in OLst gevierd. Was ook erg gezellig! Was al vroeg wakker vanochtend en heb net de kachel aangemaakt voor meer aangename temperaturen. Het heeft hier vannacht flinbk gevroren dus blijf daar nog maar lekker. Alhoewel je misschien straks dan wel het schaatsen mist ha ha! Jullie een geweldig en gezond nieuw jaar gewenst en op heel veel vriendschap in 2015!!! Liefs!! Ansje
  4. Mattie, Fried & Teun:
    xxx
  5. Veronique:
    HAPPY NEW YEAR!!!!!!! veel liefs vanuit zonnig (jawel) Tello
    voor jullie van mij
  6. Els:
    1 januari 2015
    Jullie hebben het oude jaar gezellig uitgeluid. In mijn buurtje was het ook heel gezellig. Veel en mooi werk in de omgeving van de Prinsengracht.
    Veel geluk en reisplezier in het nieuwe jaar. Liefs, Els
  7. Els:
    1 januari 2015
    Jullie hebben het oude jaar gezellig uitgeluid. In mijn buurtje was het ook heel gezellig. Veel en mooi vuurwerk in de omgeving van de Prinsengracht.
    Veel geluk en reisplezier in het nieuwe jaar. Liefs, Els
  8. Benne Solinger www.Beninbeeld.nl:
    3 januari 2015
    koud check, regendruppels check gelukkig geen natte sneeuw, wijntje check, geen vuurwerk check..gelukkig nieuwjaar check