'home' sweet home

14 december 2014 - Dénia, Spanje

Zo we zijn sinds 9 december weer helemaal terug naar Denia gereden. heel kort in Portugal geweest, maar je merkte meteen verschil qua temperatuur, daarbij waren er maar 2 leuke campings vanaf de rit langs de spaanse kust, La Garrofe en Los Pinos in Denia. Hier blijven we voorlopig minimaal een maandje plakken.
ben net lid geworden sportschool en nu al spierpijn :( kan je vertellen dat is niet praktisch in het campertje en het verdere campingleven... Tja was ook wel te verwachten na alleen de boompose te hebben geoefend....
Gisteren hebben we voor de 2x keer deze vakantie de bustent opgezet, geen niet helemaal soepeltjes, maar hij staat beter dan de eerste keer, jammer genoeg is ie niet echt gemaakt voor onze t3, dus provisorisch vastgemaakt aan de bus, maar we hebben er nu fijn wat leefruimte bij. We hebben zelfs voor het eerst gekookt met het setje van Erwin en Cindy, nou ja gekookt, knakworstjes, we moeten er rustig inkomen he?!

1. Erwin Dijkerman:
    14 december 2014
    Nou, da's een heel voorzichtig begin op het kooksetje hahaha. Ik ben ook niet veel verder gekomen dan macaroni en wat hamburgers volgens mij ;-) Met dat bustentje heb je inderdaad lekker de ruimte. Kun je ook mooi als 'toiletruimte' gebruiken haha. 's Avonds niet meer de camping over maar gewoon lekker in het tentje. Ik blijf het leuk vinden, jullie verhalen. Kijk er naar uit iedere keer. Nog een mogelijkheid om te skypen binnenkort? Groetjes!!
  2. Andre:
    14 december 2014
    Prachtig om te lezen weer, dit verhaal.
    Geniet van jullie tijd in Denia.
    Wellicht zal er voor Kerstmis nog wel een nieuw verhaal komen uit Denia, maar ik wens jullie hierbij al een fijne kerst en een voorspoedig 2015 toe.
    Groetjes weer.
  3. M.J.Simons:
    14 december 2014
    Hallo kampeerders!....maar nog geen volleerden? Maargoed, dat geeft niets, jullie hebben nog tijd genoeg om te oefenen.
    Vergeten jullie toch niet dat mooie oude stuk van Spanje te gaan bezoeken; bij die oude steden in het zuiden? Moet je wel een beetje bij de zee weg. Geniet lekker en tot volgende keer. je snipverkouden t. Riet.
  4. Veronique:
    15 december 2014
    elke dag weer wat leermomentjes, en met rasse schreden richting VOLLEERD en vooral DAPPERE KAMPEERDER (btw als je knakworstjes te hard kookt knappen ze uit elkaar dus vergt echt wel even wat concentratie Ha Ha )
    zoen vanuit miezerig grijs Twello ;-)
  5. Mattie, Fried en Teun:
    15 december 2014
    leuk om jullie reacties te lezen! ik ben vanmorgen (wat mopperend) door de regen naar de sportschool gefietst. Ja ja regen sinds gisterenavond. de bustent het flink moeten verduren, wind, regen, bliksum en onweer, maar vanmorgen stond ie nog (iets minder fier) (en bijna) rechtop! ik heb mn sportiviteit weer gehad, tijd voor de menu del dia!
  6. Nicole Kipperman:
    15 december 2014
    He Mattie, ik lees met veel plezier jullie reisverhalen. Ben weer aangemeld voor de mailinglijst, dus mis niets :-)
    Ik wens jullie alvast hele fijne feestdagen.

Groetjes, Nicole
  7. Leontine lamers:
    15 december 2014
    Wij hadden ook zo;n verleden met het campertje .maaaaaaaaaaaar een tentje erbij gekocht en dat werd Jan zijn domein.

ik ga op zoek naar een gebreid hoedje voor OM de WC ROL

geniet van de verhalen .

Dikke kerst zoen
  8. Erwin Dijkerman:
    19 december 2014
    Hoi Hoi hoe gaat het met jullie???