In de watten gelegd in Candidasa

20 maart 2014 - Ubud, Indonesië

Wat heerlijk om hier te zijn met jullie, Jan & leontine!Wat een geweldig warm en fijn welkom vanaf het eerste moment op 15 maart tot nu 20 maart bij Jan en Leontine in Candidasa! Echt heerlijk hebben we het gehad, heel bijzonder om elkaar zo te ontmoeten en nog een aantal gezellige dagen samen door te brengen. We zouden eigenlijk maar een dagje blijven, maar het was zo fijn, dat we tot de vertrekdag van Leontine en Jan bijgeboekt hebben, hopelijk vonden ze het zelf ook fijn, anders moeten ze toch echt de gasten niet zo warm onthalen de volgende keer ;)

Zij gaan vanmiddag richting Denpasar om weer richting Nederland te vliegen, wij vertrekken over een uurtje weer back to Ubud, daar blijven we een week in het zelfde Puji hotel, maar een iets luxer bungalowtje. Over een paar dagen komen de Canadese vrienden, die we begin vd vakantie op Koh Phangan ontmoet hebben, voor een dag over, ook weer gezellig! En vandaag regen, maar ja ook niet erg, lekker fris :)

Nogmaals bedankt Leontine en Jan, we hebben van en met jullie genoten! En een goede terugvlucht gewenst, weer fijn naar de familie :)

1. Leontine lamers:
    lieverds

ook wij hebben zeer genoten van onze gezamenlijke dagen.
    Bijzonder om elkaar hier in dit mooie land te ontmoeten.
    Jullie zijn fijne vrienden en aangenaam gezelschap we vonden
    het dan ook erg fijn dat we jullie langer dan een nachtje als vrolijke buurtjes hadden.
    De "50 jaren" zoals besproken zitten er ook voor jullie in!!!!
    Hele fijne 5 rest vakantie weken toegewenst en we zien elkaar
    zeker weer in onze vertrouwde omgeving in Nederland.

Kus/poot Leontine en Jan
  2. Veronique:
    20 maart 2014
    Wat geweldig toch, kan me gewoon weer ontroeren. Ik zal mijn papa en mama met open armen weer hier ontvangen en jullie begin mei.
    Jullie goede reis naar Ubud met ook daar weer mooie belevenissen. ZOEN ZOEN
  3. M.J.Simons:
    Hallo Mattie en Fried!
    Zo kom je van lieverlee weer onder de vrienden terecht; toch ook weer wel fijn merk ik. Weet maar, dat ik na 30 april ook gauw mijn neus zal laten zien in Deventer!!!!! Of je het leuk vindt of niet.
    En nu maar opnieuw lekker genieten. Groetjes van mij t. Riet
  4. Mattie:
    21 maart 2014
    jullie zijn ook in Deventer allemaal van harte welkom ;)