Burgos Fontellas Albarracin

8 oktober 2021 - Albarracín, Spanje

Zo weer heel wat kilometers afgelegd. Plannen gewijzigd, nieuwe gemaakt.

4 okt zijn we van St Jean de Luz naar Burgos gereden. Camping Fuentes Blancas. De volgende dag naar Burgos gewandeld, er stopt een bus vd deur, maar ja we hebben een hondje en die mag er niet in... Dat was wel wat verder dan gemeld bij de receptie, 3 km, ja dan was je aan de rand vd stad, minstens t dubbele tot de Kathedraal. Wel prachtig! Heb maar geen kaarsje gebrand deze x... Teun heeft nog kortere pootjes gekregen en bij t woord wandelen, verstopt ie zich 😆. Ook in deze stad heel rustig.

Gisteren zijn we naar een olijvenboer Olivas Artajo, geweest in Fontellas, prachtige plek waar je gratis mag staan, zonder voorzieningen natuurlijk. Vandaag naar camping Cuidad de Albarracin gereden. Weer even een stukje lopen naar t dorp, kwam zo uit een Anton Pieck tekening. Heel mooi, maar wel beetje saai, waren maar weinig restaurants en barretjes, al helemaal geen winkeltjes, er hing wel was uit diverse ramen, dus er moeten wel mensen wonen, of t hangt er al jaren, maar bijna niemand gezien, behalve wat toeristen.

We kwamen rond 1400 op de camping aan, heel rustig, alleen een groep Belgen, net als t nederlandse reisprogramma "we zijn er bijna" maar zonder cameras. Maar nadat we terug kwamen uit t dorpje, stond t ineens vol met Spaanse families om ons heen en t blijft nog steeds vollopen! Het is een feestweekend blijkbaar, oeps 😅. Dachten we toch lekker rustig te staan... Morgen met gierende door naar Denia,

Madrid is even uitgesteld en de plaatsen er omheen, het is niet makkelijk om er te komen (met hond) of zonder de brommer/fietsen eraf te halen en die staan net super ingepakt, wie weet, voor de terugreis!

Zo morgen 295km en dan voorlopig op dezelfde plaats.

Foto's vd afgelopen dagen volgen, wifi is slecht hier.

Weltrusten en tot snel!!!