Denia

10 oktober 2021 - Dénia, Spanje

Gisteren in Denia aangekomen, 300 km gereden. Blij dat we er weer zijn.

Veel bekende weer. Altijd een beetje thuiskomen. Tja vanaf hier kennen jullie t verhaal verder wel en kunnen het zelf weer invullen: hoelahoepen met de engelsen 's ochtends, hopelijk nog beetje snorkelen, wandelen, wijntjes drinken, lekker eten, daar komen de kilo's weer...... denk dus ook sportschool zoeken en voorlopig staan we goed, op dezelfde plek, behalve wat verschuiven op de camping zelf van pitch. Ik zal foto's blijven toevoegen en misschien af en toe wat melden!

Bedankt voor het 'luisteren' 😊.

Liefs

Mattie

1. Marianne Durkstra:
    10 oktober 2021
    Welkom thuis. En proost. Wij missen jullie nu al. Vooral ook omdat Ed een werkbank heeft gekocht op marktplaats die heuuuuuul zwaar is. Nu heeft hij Arend gevraagd om te helpen maar Fried is toch leuker. Tis hier koud. Eerste nachtvorst gehad. We gaan boomschors rond het huis aanbrengen want het gras groeit niet en het is modderig. Hoop dat jullie lekker veel zon hebben. Kussen van ons. Marianne
  2. Mattie:
    10 oktober 2021
    Onderweg was het 's nachts ook erg koud! Hier is t een stuk warmer, 23 grd. Maar er komt regen aan....
  3. Els:
    11 oktober 2021
    Het is langzamerhand jullie tweede thuis geworden. Leuk dat er weer bekenden zijn.
    Geniet van het Spaanse leven.en het (hopelijk) mooie weer.
  4. Mattie:
    11 oktober 2021
    Ja zeker. Dank je wel. Jij ook in Amsterdam! Nog steeds mooi weer hier, gisteren in de zed gezwommen, was heerlijk!