Weer helemaal terug in t camperleven...

2 oktober 2021 - Tocane-Saint-Apre, Frankrijk

Nou we zijn alweer geheel ingeburgerd in t camperleven! Vanmorgen kreeg ik naast me op het toilet, een volledige trompet serenade, moest me gewoon inhouden om niet te klappen, heel mooi 😊 Altijd fijn in de ochtend...

We zijn eergisteren naar Chartres gelopen, vanaf de camping 3 km, easypeasy.
Mooie stad, ook veel tegels naar de camino de Santiago, net te ver voor ons 😏. Lekker zonnetje, ondanks de voorspelde regen. Ik ben nog de Notre-Dame van Chartres bekeken en een kaarsje voor Mimi aan gestoken, dat laatste ging niet zo handig, het was zo'n kaars in een mooi bedrukt bakje, maar ik zag geen vuur, dus dacht t aan te steken met 1 vd bakjes die er al stonden,  ging die kaars bijna uit 😱 gelukkig wees mij iemand op losse kaarsen 😏 dom dom dom.  Lekker gewerkt weer.
Maar een geslaagde dag,  Vielen denk ik boor 2200 uur in slaap 😁. GIsteren zijn we naar een mooie camping 7 km onder Angouleme gereden, 390km. Onderweg lekker zonnetje, bij aankomst regen.
Super wifi, dus alle gemiste tv programma's vd week weer terug gekeken, Expeditie Robinson, Chateau Meiland, Vera,.
Vandaag was het plan om naar Angouleme te gaan, maar het is te ver lopen en geen zin om brommer helemaal uit re pakken, dus plan met de camper parkeren in t centrum.
Nou dat hield in de stad rond gereden op zoek naar plek voor de camper, die er niet was en dus van achter t raam bekeken, Fried vond de nauwe straatjes niet echt prettig.
🤞Dus wat vroeger dan gepland naar onze vrienden in Tocane Saint-Apre. Due waren t al gewend, want we zouden eigenlijk na 1 okt komen, daarna zijn er nog een aantal wijzigingen geweest, houd ze lekker flexibel  haha en ons ook....Afijn, daar aangekomen  begon t zonnetje weer te schijnen, dus lekker buiten kunnen zitten, nu  op de bank vol van de heerlijke erwtensoep en pizza 😆.
Moet ook zeggen dat t een lange rij-dag was. Navigeren was wederom zwaar 😅.
Morgen gaan we met z'n 4tjes naar een markt in Brantome en maandag richting St Jean de Luz.
Tot nu toe gaat t lekker, t weer werkt gelukkig ook goed mee ondanks de voorspelling🤞.

1. Els:
    3 oktober 2021
    Gezellig om bij jullie vrienden te kamperen in zo'n mooie omgeving. Veel plezier!
  2. Mattie, Fried en Teun:
    5 oktober 2021
    Ja zeker, Frankrijk is prachtig, zeker dat gedeelte!